Ապրանքի վերադարձի և երաշխիքային սպասարկման կանոններ

 

Հիմնվելով Հայաստանի Հանրապետության «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» օրենքի փոփոխությունների վրա՝ EMTOP ապրանքանիշի գործիքների գնորդներին տեղեկացնում ենք ապրանքի վերադարձի և երաշխիքային սպասարկման հետևյալ կանոնների մասին


 

1. Ապրանքի վերադարձի իրավունք

Գնորդը իրավունք ունի վերադարձնելու պատշաճ որակի ապրանքը՝

  • 14 օրվա ընթացքում այն ստանալուց հետո, եթե այն չի օգտագործվել և գտնվում է վաճառքի ենթակա վիճակում, պահպանված են արտադրողի փաթեթավորումը, ապրանքային տեսքը, պիտակները, երաշխիքային կտրոնը և առկա է ապրանքը հենց EMTOP-ի պաշտոնական ներկայացուցիչ Մեգահոմ ՍՊԸ-ից ձեռք բերելու մասին հաստատող փաստաթուղթ:

  • Վերադարձի ընթացքում գնորդը պետք է ներկայացնի լիովին և ճշգրտորեն լրացված երաշխիքային կտրոն:

  • Ապրանքի վերադարձի հետ կապված փոխադրության ծախսերը կատարվում են գնորդի հաշվին, եթե այլ պայման չի սահմանվել:

Չի ենթարկվում վերադարձի հետևյալ դեպքերում՝

  • Եթե գործիքը անհատականացված է կամ պատրաստվել է հատուկ պատվերով:

  • Եթե այն արդեն օգտագործվել է, վնասվել է կամ չեն պահպանվել դրա սպառողական հատկությունները:

  • Եթե այն ներառված է ՀՀ Կառավարության սահմանած չվերադարձվող ապրանքների ցանկում:


2. Երաշխիքային սպասարկում

Երաշխիքային սպասարկումը տրամադրվում է միայն այն դեպքում, երբ ներկայացվում է ճիշտ և ամբողջությամբ լրացված երաշխիքային կտրոն: Երաշխիքային սպասարկումը ներառում է գործիքի անվճար վերանորոգում՝ սահմանված ժամկետում և իրականացվում է միայն EMTOP սպասարկման կենտրոնի արհեստանոցում:

Երաշխիքային սպասարկման պայմաններն են.

  • Գործիքը պետք է ներկրված լինի EMTOP ապրանքանիշի պաշտոնական ներկայացուցիչ՝ Մեգահոմ ՍՊԸ-ի կողմից:

  • Գործիքը պետք է ներկայացվի ամբողջությամբ՝ այն բոլոր դետալներով, որոնցով շահագործվել է:

Երաշխիքային սպասարկումը չի ներառում.

  • Սարքի փոխարինում կամ գումարի վերադարձ

  • Պրոֆիլակտիկ մաքրում

  • Տեղադրում և կարգավորում

Չեն ենթարկվում երաշխիքային վերանորոգման՝

  • Սարքեր, որոնց վնասը առաջացել է սխալ կամ անփույթ շահագործումից, արտաքին մեխանիկական կամ ջերմային ազդեցություններից

  • Սարքեր, որոնց վրա փորձ է կատարվել վերանորոգման կամ ձևափոխման՝ ոչ լիազորված անձանց կողմից

  • Վնասներ օտար մարմինների, հեղուկների, միջատների ներթափանցման պատճառով

  • Օդի կամ վառելիքի զտիչների բացակայության կամ աղտոտման պատճառով

  • Սնուցման կամ հեռահաղորդակցության ցանցերի աննորմալ լարման կամ շեղման պատճառով

Երաշխիքային չեն համարվում նաև հետևյալ դետալները.

  • Արագ մաշվող մասեր՝ կոնտակտային ածուխներ, ռեմեններ, միջադիրներ, այրման մոմիկներ, ֆիլտրեր, ակներ, ուղղորդիչներ և այլն

Լրացուցիչ պայմաններ.

  • Վնասված սարքը կարող է պահվել մինչև 21 աշխատանքային օր՝ հետազոտման և վերանորոգման նպատակով

  • Վերանորոգումից հետո, եթե հաճախորդը 3 ամսվա ընթացքում չի վերցնում սարքը, այն համարվում է թափոն, և Մեգահոմ ՍՊԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում


Այս կանոնները ներկայացված են ըստ ՀՀ օրենսդրության և EMTOP ապրանքանիշի սպասարկման ներքին կանոնակարգի:

Գնումների զամբյուղ
Scroll to Top